2طلا ، 4 نقره و یك برنز دیگر برای تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و كم بینایان
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و كم بینایان، این رقابت ها با حضور 22 كشور جهان در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا آمریكا برگزار می شود كه در روز دوم این مسابقات تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و كم بینایان كشورمان مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان 8 دوره رقابتهای جهانی، 2 طلا ، 4 نقره و یك برنزدیگر به دست آورد .

در دسته 5/82 كیلوگرم احد جواهری در رشته پاورلیفتینگ به مدال طلا دست یافت،در همین وزن حمید پاكباز در رشته پاورلیفتینگ نقره گرفت ولی در رشته پرس سینه به نشان برنز رسید.

در دسته 90 كیلوگرم محمد سلیمانی در رشته پاورلیفتینگ به مدال نقره دست یافت و در رشته پرس سینه هم نقره گرفت.

در دسته 100 كیلوگرم جمشید میر شكاری در در رشته پرس سینه مدال طلا گرفت ولی در رشته پاورلیفتینگ به مدال نقره دست یافت.میرشكاری همچنین در رده پیشكسوتان هم شركت كرد و در پاورلیفتینگ به نشان طلا رسید كه البته این مدال در مجموع مدالها محاسبه نمی شود .

پیش از این سجاد خالدان در دسته 60 كیلوگرم 2 طلا و در دسته 75 كیلوگرم هم مهدی بهار زاده 2نقره به ارمغان آورده بودند.

بدین ترتیب تیم كشورمان در پایان روز دوم این رقابتها با 4 نشان طلا،6 نقره و یك برنز در جایگاه نخست رده بندی تیمی و بالاتر از روسیه قرار دارد و در آستانه رسیدن به نهمین قهرمانی است.

در ادامه و در روز پایانی این رقابتها امشب 2 نماینده كشورمان به مصاف حریفان خود می روند بدین ترتیب كه روحان احمدی در دسته 125 كیلوگرم و اسفندیار ولی پور در دسته 125+ كیلوگرم به میدان خواهند رفت.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: بریتانیا , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: